Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku
Hrubá, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kováč, Peter (oponent)
Bakalářská práce na téma -- Reselling sportovní obuvi a jeho přínos pro značku -- si klade za cíl zanalyzovat povědomí o značce Nike a blíže přiblížit a objasnit problematiku resellingu sportovní obuvi a následně zhodnotit přínos přeprodeje pro značku Nike. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly jsou teoreticky zaměřené a zbývající tři prakticky. Teoretická část vychází ze soudobé odborné literatury a popisuje teoretická východiska marketingu s důrazem na brand a reselling. Praktická část je zaměřena na značku Nike a její marketing obecně. Pomoci primárního výzkumu -- dotazníku -- je zanalyzováno současné povědomí o značce Nike a na základě zjištěných poznatků jsou navržena optimalizační řešení. Dále je pomoci expertního rozhovoru přiblížena problematika resellingu sportovní obuvi a zhodnocen jeho přínos pro značku Nike a dále pro nezávislého resellera.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.